Nové formáty a designy výrobků Tatra

21.08.2018 S výměnou plnící linky je spojena změna formátů balení. Z nízkých širokých, dnes již nemoderních balení, jsme přešli na vyšší a užší, pro spotřebitele praktičtější a modernější formát. Souběžně se změnou formátu balení dojde i ke změně designů všech produktů. Nové podoby se dočkaly hned dvě produktové řady, a to kondenzovaná neslazená mléka a trvanlivé smetany, u kterých dojde ke sladění s našimi Gastro produkty. Kromě dvou produktových řad dojde ke změně ještě u Ledové kávy, které jsme vylepšili recepturu.

Nová plnící linka ve výrobě

21.08.2018 Mlékárna Hlinsko pokračuje v modernizaci a automatizaci výroby. V srpnu byla spuštěna nová plnící linka trvanlivých produktů v obalech SIG Combibloc. Linka dokáže zpracovat tři druhy balení. Kromě standardního ještě s brčkem nebo s výlevkou. Výrobní kapacita se navýšila z původních 6.000 ks/hod na současných 12.000 ks/hod.

Ukončení výroby 30 g tub Piknik a Pikao

13.02.2018 Mlékárna Hlinsko, a.s. ukončila ke konci roku 2017 výrobu tub Piknik a Pikao v gramáži 30 g.

Tato webová stránka používá cookies

K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby. Poučení o zpracování osobních údajů.

Funkční

Nutné cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.

Analytické

Statistické cookies pomáhají majitelům webových stránek, aby porozuměli, jak návštěvníci používají webové stránky. Anonymně sbírají a sdělují informace.

Marketingové

Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.