09. 08. 2022
|
Čas přípravy:  20 min
|
Počet porcí:  4

Rybízovo-malinový milkshake

Ingredience

  • 2–4 lžíce Pikniku
  • 1/4 hrnku červeného rybízu
  • 1/4 hrnku malin
  • 100 ml plnotučného mléka Tatra
  • 50 ml smetany ke šlehání Tatra

Na ozdobu:

  • čerstvé maliny
  • jedlé květy nebo máta
  • voda na ledové kostky
  • cukrové posypky
  • med

Postup

  1. Všechny ingredience na milkshake rozmixujte tyčovým mixérem.
  2. Podávejte ve vychlazených sklenicích, ozdobených podle vlastní fantazie.
  3. 1. zdobení: brčko – na brčko napíchejte maliny a proložte lístky máty
  4. 2. zdobení: kostky ledu – do tvořítka na led dejte čerstvé bylinky (mátu apod.), vhodné ovoce nebo jedlé květy; vše zalijte vodou a dejte do mrazničky = při servírování přidejte kostky ledu do drinku.
  5. 3. zdobení: okraj skleničky – před podáváním namočte okraj skleničky do trošky medu a poté okraj ponořte do hlubší misky s cukrovými posypkami.

Použité produkty

Smetana ke šlehání 30% 200g

Více >

Piknik 8% 75g

Více >

Tatra mléko plnotučné 3,5% 1l

Více >

Tatra mléko plnotučné 3,5% 1l

Více >

Tatra mléko plnotučné 3,5% 1l

Více >

Tato webová stránka používá cookies

K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby. Poučení o zpracování osobních údajů.

Funkční

Nutné cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.

Analytické

Statistické cookies pomáhají majitelům webových stránek, aby porozuměli, jak návštěvníci používají webové stránky. Anonymně sbírají a sdělují informace.

Marketingové

Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.