29. 11. 2022
|
Čas přípravy:  30 min
|
Počet porcí:  20

Karamelové řezy

Ingredience

Těsto:

  • 4 vejce
  • 190 g cukru
  • 100 g rozpuštěného Farmářského másla Tatra
  • 150 ml polotučného mléka Tatra
  • 280 g hladké mouky
  • ½ prášku do pečiva
  • 1 lžíce kakaa
  • špetka soli
Na krém:
  • 1 plechovka Salko karamel
  • 125 g změklého Farmářského másla Tatra
  • 250 g mascarpone
Na ozdobení:
  • hořká čokoláda a ořechy


Postup

  1. Oddělte žloutky od bílků a z bílků se špetkou soli ušlehejte sníh. Žloutky vyšlehejte s cukrem, přidejte mléko a máslo, nakonec i mouku smíchanou s práškem do pečiva a kakaem. 
  2. Prošlehejte a poté vmíchejte do těsta opatrně sníh z bílků. Těsto vlijte na vymazaný a vysypaný plech. Pečte v předehřáté troubě na 175 °C cca 15 minut a nechte vychladnout.
  3. Změklé máslo našlehejte, poté jemně přišlehejte také plechovku Salka a mascarpone. 
  4. Vzniklým hladkým krémem potřete korpus a nechte vychladit v lednici. Poté dozdobte nasekanými ořechy a rozpuštěnou čokoládou.


Použité produkty

Farmářské máslo 84% 200g

Více >

Salko karamel 8% 397g

Více >

Tatra mléko polotučné 1,5% 500ml

Více >

Tato webová stránka používá cookies

K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby. Poučení o zpracování osobních údajů.

Funkční

Nutné cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.

Analytické

Statistické cookies pomáhají majitelům webových stránek, aby porozuměli, jak návštěvníci používají webové stránky. Anonymně sbírají a sdělují informace.

Marketingové

Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.