19. 09. 2024
|
Čas přípravy:  105 min
|
Počet porcí:  2

KAKAOVÉ TYČINKY NA ZVEDNUTÍ NÁLADY

Ingredience

  • 300 g hladké mouky
  • 1 lžička kypřicího prášku
  • 2 lžičky mleté skořice
  • 80 g cukru moučka
  • 4 lžíce tučného tvarohu ve vaničce Tatra
  • 100 g farmářského másla Tatra
  • 2 lžíce Pikaa
  • 1 vejce
  • špetka soli

Na ozdobu:

  • 100 g čokolády
  • kousek másla dle potřeby
  • lyofilizované ovoce

Postup

  1. V míse smíchejte nejprve sypké suroviny, tedy mouku s kypřicím práškem, cukr, skořici a špetku soli.
  2. Poté přidejte tvaroh, Pikao, vejce a nakrájené studené máslo. Spojte v těsto, zabalte do potravinářské fólie a nechte vychladit alespoň 1 hodinu.
  3. Těsto vyválejte, nakrájejte na tenké proužky a lehce poválejte, ať se zakulatí. Skládejte je na plech vyložený pečicím papírem a pečte ve vyhřáté troubě na 175 °C cca 5–10 minut.
  4. V misce rozpusťte čokoládu – v mikrovlnce nebo ve vodní lázni. Pokud by byla příliš hustá, vmíchejte kousek másla. Vychladlé tyčinky ještě na plechu nebo na mřížce polijte čokoládou a ozdobte rozmixovaným lyofilizovaným ovocem.

Tato webová stránka používá cookies

K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby. Poučení o zpracování osobních údajů.

Funkční

Nutné cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.

Analytické

Statistické cookies pomáhají majitelům webových stránek, aby porozuměli, jak návštěvníci používají webové stránky. Anonymně sbírají a sdělují informace.

Marketingové

Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.