24. 11. 2022
|
Čas přípravy:  90 min
|
Počet porcí:  30

Griliášové kostky

Ingredience

  • 1 balíček dortových oplatků
  • 250 g Farmářského másla Tatra
  • 397 g Salko Tradiční
  • 250 g cukru krupice
  • 250 g mletých vlašských ořechů

Na dodělání:

  • cca 150 g čokolády
  • 5 lžic slunečnicového oleje

Postup

  1. Cukr postupně roztavte na světlý karamel. Máslo nakrájené na kostky přidejte do karamelu a vymíchejte kompaktní hmotu.
  2. Salko v pokojové teplotě taktéž vmíchejte do karamelu a cca 5 minut povařte. Přidejte mleté vlašské ořechy a pořádně zamíchejte.
  3. Odstavte a nechte mírně vychladnout. Ale pozor! Ne moc, protože pak se s hmotou hůře pracuje.
  4. Na 1 plát dortových oplatků naneste cca 4 lžíce griliášové směsi a rovnoměrně rozetřete. Přiklopte dalším plátem a opakujte ještě jednou. Takto utvořte 2 pláty.
  5. Zatižte je něčím těžkým (např. krabicí mléka) a dejte přes noc do chladu. Další den je už jen nakrájejte na libovolný tvar a namočte do čokolády předem rozpuštěné a smíchané s olejem.

Použité produkty

Salko tradiční 8% 397g

Více >

Farmářské máslo 84% 200g

Více >

Máslo 82% 250g

Více >

Tato webová stránka používá cookies

K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby. Poučení o zpracování osobních údajů.

Funkční

Nutné cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.

Analytické

Statistické cookies pomáhají majitelům webových stránek, aby porozuměli, jak návštěvníci používají webové stránky. Anonymně sbírají a sdělují informace.

Marketingové

Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.