21. 08. 2021

Domácí vanilková zmrzlina ze Salka

Ingredience

  • 1x plechovka Salka 397g,
  • 2x Tatra smetana na šlehání 30% 200g,
  • dle chuti požijeme vanilkový lusk, oříšky, ovoce, skořici.

Postup

Jak si připravit doma vynikající zmrzlinu bez toho, aniž bychom potřebovali zmrzlinový stroj? Úplně jednoduše... :) Pouze ze Salka a šlehačky.

  1. V misce si lehce rozšlehejte obsah celé plechovky Salka 397 g. Salko tím zjemníte a trochu nadýcháte.
  2. V další misce si našleháte dvě krabičky 200 gramové smetany ke šlehání.
  3. Další ingradienci připravíte dle naší chuti. V našem případě se jedná o vanilkovou zmrzlinu, proto si vanilkový lusk rozkrojíte podélně napůl a vyškrábnete z něho vanilková semínka. Úplně stačí semínka pouze z jedné poloviny lusku.
  4. Vše dohromady pečlivě zamíchejte.
  5. Hotovou směs vlijete do plastové misky nejlépe s uzavíratelným víkem a dáme na zhruba 5 hodin do mrazáku.

Přejeme Vám dobrou chuť!

Použité produkty

Smetana ke šlehání 30% 200g

Více >

Salko tradiční 8% 397g

Více >

Tato webová stránka používá cookies

K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby. Poučení o zpracování osobních údajů.

Funkční

Nutné cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.

Analytické

Statistické cookies pomáhají majitelům webových stránek, aby porozuměli, jak návštěvníci používají webové stránky. Anonymně sbírají a sdělují informace.

Marketingové

Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.