16. 12. 2022
|
Čas přípravy:  15 min
|
Počet porcí:  20

Čokoládové karamelky ze Salka

Ingredience

  • 1 plechovka tradičního Salka
  • 400 g hořké čokolády
  • 1–2 lžíce másla Tatra

Na ozdobení:

  • hrubá mořská sůl
  • kokosové plátky


Postup

  1. Připravte si větší hrnec s vodou a kovovou misku. Směs na karamelky budete vařit ve vodní lázni. 
  2. Vodu přiveďte k varu a poté lehce snižte teplotu, aby tolik nebublala. Zakryjte miskou a do ní nasypte nalámanou čokoládu, přidejte máslo a plechovku Salka.
  3. Neustále míchejte, dokud se vše nerozpustí a nespojí. 
  4. Směs nalijte na plech/formu s vyšším okrajem (předem vyložte fólií). Rozetřete a dozdobte hrubou mořskou solí a kokosovými plátky.
  5. Zakryjte další fólií a dejte do lednice ztuhnout (cca na 4 hodiny). Jakmile je směs pevná, nakrájejte ji na kostičky. Uchovávejte v chladu - můžete je zabalit do celofánu a dát někomu jako jedlý dárek pod stromeček.
TIP: Aby vám fólie lépe držela, můžete formu nejprve vymazat máslem a až poté fólii namáčknout. "


Použité produkty

Salko tradiční 8% 397g

Více >

Máslo 82% 250g

Více >

Tato webová stránka používá cookies

K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby. Poučení o zpracování osobních údajů.

Funkční

Nutné cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.

Analytické

Statistické cookies pomáhají majitelům webových stránek, aby porozuměli, jak návštěvníci používají webové stránky. Anonymně sbírají a sdělují informace.

Marketingové

Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.