Volná pracovní pozice
Asistent/ka managementu
Co vás čeká?
- organizační a koordinační podpora zaměstnanců v úseku generálního ředitele
- asistenční a organizační podpora při jednáních
- zabezpečování běžných provozních činností – správa hlavní e-mailové schránky, evidence docházky, došlá a odeslaná pošta, datová schránka, objednávky kancelářských potřeb
- samostatná dokumentační a zpracovatelská činnost
- řešení operativních úkolů a požadavků
- spolupráce s ostatními odděleními společnosti
Co oceníme?
- ÚSO, praxe na obdobné pozici vítána - není podmínkou
- znalost práce s PC a MS Office
- podmínkou znalost AJ na komunikační úrovni, znalost dalšího světového jazyka výhodou
- dobré komunikační schopnosti, samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost, časová flexibilita
Co vám můžeme nabídnout?
- nástup dle dohody
- hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
- místo výkonu práce Hlinsko
- možnost profesního růstu
- zaměstnanecké benefity (dovolená navíc, závodní stravování, příspěvek na penzijní/životní pojištění a další benefity)