15. 12. 2022
|
Čas přípravy:  40 min
|
Počet porcí:  25

Plněné ořechy

Ingredience

Těsto:

  • 140 g mouky
  • 140 g studeného másla Tatra
  • 140 g mletých vlašských ořechů
  • 70 g moučkového cukru
  • 30 g kakaa

Krém:

  • 180 g Salko tradiční
  • 60 g másla Tatra

Na ozdobení:

  • čokoláda
  • nasekané ořechy

Postup

Všechny ingredience na těsto smíchejte dohromady a vypracujte hladké těsto. Zabalte do potravinové fólie a nechte v lednici odležet 30 minut. Poté těstem plňte formičky (nevymazávám je, v těstě je máslo) na ořechy tak, že si vytvarujete jakoby silnější skořápku. Takže nezarovnávat celou formičku, ale nechat tam prohlubinku. Pečte na plechu ve vyhřáté troubě na 170° cca 10 minut, podle trouby. Vyklepněte z formiček a nechte vychladnout. Připravte si náplň vyšleháním povoleného másla se Salkem. Zdobičkou dejte do každé druhé skořápky náplň a přiklopte druhou prázdnou skořápkou. Část ořechu pak namočte do rozpuštěné čokolády a poté do nasekaných ořechů najemno. Skladujte v uzavřených krabičkách v chladu.


Použité produkty

Farmářské máslo 84% 200g

Více >

Salko tradiční 8% 397g

Více >

Tato webová stránka používá cookies

K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby. Poučení o zpracování osobních údajů.

Funkční

Nutné cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.

Analytické

Statistické cookies pomáhají majitelům webových stránek, aby porozuměli, jak návštěvníci používají webové stránky. Anonymně sbírají a sdělují informace.

Marketingové

Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.