15. 05. 2024
|
Čas přípravy:  45 min
|
Počet porcí:  1

KOLÁČ S REVENÍ (REBARBOROU) A DROBENKOU

Ingredience

  • 90 g tradičního másla Tatra
  • 100 g cukru krupice
  • 3 vejce
  • 50 ml polotučného mléka Tatra
  • špetka soli
  • 160 g polohrubé mouky
  • kypřicí prášek
  • cca 250 g reveně (rebarbory)
  • máslo na vymazání a mouka na vysypání formy

Drobenka:

  • 50 g jemných ovesných vloček
  • 50 g tradičního másla Tatra
  • 50 g cukru moučka
  • 2 hrsti kokosových plátků


Postup

  1. Metličkou nejprve vyšlehejte vejce s cukrem, přidejte mléko a rozpuštěné vychladlé máslo.
  2. Pak přidejte mouku promíchanou s kypřicím práškem a špetkou soli.
  3. Těsto nalijte do máslem vymazané a moukou vysypané dortové formy. Posypte očištěnou a nakrájenou revení.
  4. Na drobenku smíchejte zvlášť v misce ovesné vločky, studené máslo a cukr. Propracujte rukama. Koláč posypte plátky kokosu a připravenou drobenkou.
  5. Pečte v předem vyhřáté troubě na 175 °C asi 20–30 minut.

TIP: Pokud použijete mladou reveň, nemusíte ji loupat.


Použité produkty

Tatra mléko polotučné 1,5% 1l

Více >

Máslo 82% 250g

Více >

Tato webová stránka používá cookies

K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby. Poučení o zpracování osobních údajů.

Funkční

Nutné cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.

Analytické

Statistické cookies pomáhají majitelům webových stránek, aby porozuměli, jak návštěvníci používají webové stránky. Anonymně sbírají a sdělují informace.

Marketingové

Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.