Smetana do kávy 10% 500g

Jemná trvanlivá smetana Tatra promění chvilku u kávy a čaje na nezapomenutelný zážitek, proto si dopřejte to nejlepší ze světa sametovosti, jemnosti a pokušení. Vyrobená z čerstvého mléka získávaného pouze z kvalitních a ověřených českých chovů.
Výživová hodnota na 100 g
Energie 496 kJ/120 kcal
Tuky 10 g Sacharidy 4,3 g
- z toho nasycené mastné kyseliny 6,6 g - z toho cukry 4,3 g
Bílkoviny 3,1 g Sůl 0,10 g
Složení:

smetana.

Alergeny: mléko

Recepty z produktu

Irská káva

21.08.2021

Nejdříve je potřeba ohřát whiskey s třtinovým cukrem. Doporučujeme okolo 40 ml, dávku můžete samozřejmě upravit. Třtinového cukru použijte 2 čajové lžičky. Cukr se v teplé whiskey krásně....

Ledové café latte

21.08.2021

Do 300 ml velké sklenice přidejte 3-4 kostky ledu. Na led nalijte mléko. Můžete téměř plnou sklenici. Mělo by zbýt místo na jedno espresso, které pomalu nalijete....

Podobné produkty

Smetana na vaření 10% 250g

Více >

Smetana ke šlehání 30% 200g

Více >

Smetana na vaření 12% 1l

Více >

Extra smetana do kuchyně 28% 1l

Více >

Smetana na šlehání 31% 1l

Více >

Smetana ke šlehání 35% 1l

Více >

Tato webová stránka používá cookies

K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby. Poučení o zpracování osobních údajů.

Funkční

Nutné cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.

Analytické

Statistické cookies pomáhají majitelům webových stránek, aby porozuměli, jak návštěvníci používají webové stránky. Anonymně sbírají a sdělují informace.

Marketingové

Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.