Pikao 8% 75g

Zahuštěné slazené mléko s kakaem Pikao tak, jak ho máte rádi – intenzivně kakaové, mléčně krémové. Obsahuje jen mléko, jedinečně kvalitní holandské kakao a cukr – a nic víc. Proto je tak dobré.

Ve 100 g výrobku je obsaženo:

  • 265 mg vápníku / 33% RHP*
  • 606 mg draslíku / 30% RHP*

* Referenční hodnota příjmu u průměrné dospělé osoby (8400 kJ / 2000 kcal).

Více se dočtete na: Pikao slaví 70 let

Výživová hodnota na 100 g
Energie 1343 kJ/ 318 kcal
Tuky 8,0 g Sacharidy 53 g
- z toho nasycené mastné kyseliny 5,3 g - z toho cukry 53 g
Bílkoviny 8,5 g Sůl 0,25 g
Složení:

pasterované mléko, cukr, kakaový prášek se sníženým obsahem tuku (7,2 %).

Alergeny: mléko

Recepty z produktu

Mochaccino

Více

Kakaový dezert s banánem

Více

Banánový chlebíček

Více

Tvarohový krém

Více

KOLÁČKY S KRÉMEM A PIKAEM

Více

VLÁČNÁ PIŠKOTOVÁ ROLÁDA S TŘEŠNĚMI A PIKAEM

Více

MLÉČNÁ RÝŽE DO SKLENIČKY ZDOBENÁ PIKAEM

Více

Podobné produkty

Piknik 8% 75g

Více >

Piknik 8% 150g

Více >

Pikao 8% 150g

Více >

Jesenka 21,5% 75g

Více >

Pikao 8% doypack 110g

Více >

Piknik 8% doypack 110g

Více >

Pikao 8% 397g

Více >

Tato webová stránka používá cookies

K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby. Poučení o zpracování osobních údajů.

Funkční

Nutné cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.

Analytické

Statistické cookies pomáhají majitelům webových stránek, aby porozuměli, jak návštěvníci používají webové stránky. Anonymně sbírají a sdělují informace.

Marketingové

Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.