Ledová káva 330ml

Výrazná chuť Ledové kávy je doprovázena kvalitním mlékem z českých chovů. Vychutnat si ji můžete ledově vychlazenou přímo z krabičky nebo třeba s originální domácí zmrzlinou. Trvanlivý ochucený mléčný nápoj kávový obsahuje instantní kávu, která dodává výrobku typickou kávovou chuť. Nejen v horkých letních dnech se nechejte zlákat osvěžující chutí Ledové kávy Tatra!
Výživová hodnota na 100 ml
Energie 243 kJ / 58 kcal
Tuky 1,2 g
z toho nasycené mastné kyseliny 0,8 g
Sacharidy 8,7 g
z toho cukry 8,3 g
Bílkoviny 3,0 g
Sůl 0,15 g
Složení:

polotučné mléko (80%), kávová složka 15 % (pitná voda, instantní káva 12 %), cukr, regulátor kyselosti E 524, stabilizátor karagenan.

Alergeny: mléko (bílkoviny, laktóza)
Ledová káva 330ml
Číslo výrobku 5365
EAN 8594006844956
EAN kód skupinového balení 18594006844953
Tučnost 1,2 g
Instrastat 22029095
Informace o ks Skupinové balení Paleta
Balení krabička s brčkem 12 2016
Hmotnost brutto 0,374 4,54 787
Rozměry (mm) - (d x š x v) 63x40x135 200x184x139 1200x800x1117
Počet vrstev na paletě - 7 -
Počet ve vrstvě kartónu - 24 -
Počet kusů na paletě 2016 168 1

Tato webová stránka používá cookies

K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby. Poučení o zpracování osobních údajů.

Funkční

Nutné cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.

Analytické

Statistické cookies pomáhají majitelům webových stránek, aby porozuměli, jak návštěvníci používají webové stránky. Anonymně sbírají a sdělují informace.

Marketingové

Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.